vrijdag 19 augustus 2016

Jump for joy! Jump for joy!

Want ik kan mijn meisjes na een weekje turnkamp eindelijk weer flikflakgewijs en dubbelgeschroefd in mijn armen sluiten. Jump for joy!

Maarrrrrr... ik werkte ook eindelijk de jumpsuit af die hier van begin juli al klaar geknipt lag. Jump for joy!

Het werd een combinatie van de Ocean jurk en de Josie jumpsuit uit La maison Victor.

Blij mee, wat zeg ik, heel blij, maar hoeveel keer zou ik dat ding vandaag nu aan en uit gedaan hebben? Een nieuwe olympische discipline, ik zeg het je.
Aan - overslag te wijd - uit - aan - kruis te laag - uit - aan - elastiek meten - uit - aan - elastiek toch maar doorstikken - uit - aan - broekspijpen te lang - uit...
De eerstvolgende keer dat ik deze jumpsuit aantrek, kom ik er drie dagen niet meer uit.


Het stofje kocht ik een hele tijd geleden al bij Soldeur (wildvanstof). Het is een heel soepel vallende, lichte tricot. 


Wat denk je? Morgen - en overmorgen en overovermorgen - maar eens aandoen?


VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!
Follow

PATROON: Ocean jurk / Josie jumpsuit (La Maison Victor)
STOF: Soldeur (www.wildvanstof.be)




1 opmerking:

  1. Oh die titel bracht me soooo back to the 90s! Maar daar gaat het niet over natuurlijk. Mooie jumpsuit, daar lijkt me toch veel tijd in gekropen te zijn, en ik snap volledig dat je er niet meer uit wilt komen ;-). Zelf heb ik nog geen jumpsuit durven kopen, is dat niet een gans gedoe als je naar 't toilet moet? Ik veronderstel dat je er geen drukknoopjes onder hebt gemaakt zoals bij babykruippakjes :-D.

    BeantwoordenVerwijderen