woensdag 28 juni 2017

Fifty ways to leave your lov ... I mean teacher

Uit alle mogelijke afscheidscadeautjes voor de juf - there must be fifty ways - kozen wij er dit jaar toevallig eentje dat blijkbaar vrij populair is. 

  

Logisch eigenlijk. Want wat zou nu het eerste zijn waar een juf naar verlangt na zo'n lang - laaaaaang - schooljaar? Ik zal het je verklappen: RELAX!  
En dus stelden wij een relax-nostress-layback-pakketje samen, verpakt in een handige toilettas. Ik combineerde palmbladeren met een gouden rits, gouden paspel en gouden sierstiksels. Het is niet omdat je handig bent dat je niet ook mooi mag zijn, nietwaar? - I certainly don't mind the good looks of my plumber ...

  

Voor de inhoud van de relax-nostress-layback-toilettas werden we rijkelijk gesponsord door de beste apothekerszussen van Zuid-West-Vlaanderen - elke gelijkenis met mijn twee fantastische schoonzussen berust totaal niet op toeval.

 
 
 

In één van de voorzakjes staken we nog een bedankingskaartje, waarop zus 1 en zus 2 met Oscar-winnende overtuiging voortonen hoe je dat nu doet, relax-nostress-laybacken. Zo dus:



Benieuwd hoe wij de voorbije jaren afscheid namen van de juffen / meesters?

Met een mandje-krokantje (Zo geknipt 1) gevuld met ontbijt voor de eerste vakantiedag.


Met een goed-voor-vanalles-en-nog-wat-tas (Stof-voor-durf-het-zelvers 1).


Met een schaal van touw (geniaal idee van De Zuster Van trouwens) gevuld met alle ingrediënten voor een zomerse tomaat-mozzarella-salade / mojito, inclusief basilicum / munt in een zelfgemaakt bloempotmandje.


En weet je wat? There must be at least 46 more ways to leave your teacher ...

Hoe deden jullie dat dit schooljaar?

VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!

Follow  

PATROON TOILETTAS: gratis patroon By Eva Maria
STOF TOILETTAS: Soldeur (wildvanstof.be)










6 opmerkingen:

  1. Wauw, die juffen worden verwend! Maar ik zag op IG 'rode' dagen, dus ik vermoed dat je weet hoe hard ze dat verdienen ;-).
    Nu ga ik je geweldige thema-feestjes-post plunderen voor een feestje zondag, een vanalles-wat-feestje of zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een beetje van een ervaringsdeskundige hier. Fijn feestje zondag!

      Verwijderen
  2. MAar waw, wat is dat voor zalig cadeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat mijn half meterke stof op is, anders maakte ik er nog één voor mezelf.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Juffrouwen verdienen alleen maar het beste, hé? 😉

      Verwijderen