zondag 25 februari 2018

Boordevol

Eerlijk? Mijn agenda stond boor-de-vol deadlines, afspraken en to do's ... Maar dat negeerde ik dus toen ik een preview kreeg van de gloednieuwe collectie Wild-van-Stof boordstoffen en Heidelinde me vroeg of ik er niet eens eentje wou uitproberen.


Twinning sweaterjurkjes voor de zussen? Een bomberjasje voor mezelf? Of een volledige sportoutfit voor één van mijn turnstertjes? Mijn hoofd zat plots boor-de-vol boordstof-ideeën!


Toen wist ik nog niet dat ik die middag 3 kostbare uren in een boor-de-volle wachtzaal op de spoedafdeling van het ziekenhuis zou doorbrengen, nadat mijn keukenmes mijn wijsvinger verwarde met een preistengel ... #denaaisterwerdgenaaid


Exit de grootse plannen, enter de eenvoudige, met ingezwachtelde wijsvinger te naaien naaisels.
Ik rimpelde een halve meter palmbomen van See you at six, voerde met witte voilekatoen en stikte bovenaan een tunneltje voor een elastiek. 


Het Gloriatopje van Emma en Mona ontgoochelde hier nog nooit en bleek, samen met die prachtige boordstof, de perfecte aanvulling te zijn voor een zomerse outfit. Nu alleen nog vol ongeduld, wat zeg ik, boor-de-vol ongeduld wachten op zomerse temperaturen ...


Ondertussen moeten we het nog eventjes ... Oh nee, hé. Is daar nu echt al een vlekje op? En mijn wasmand zit al zo boor-de-vol ...


VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!


PATROON TOP: Gloria top (gratis patroon van Emma en Mona)
STOF TOP: roestkleurige modal (Soldeur - www.wildvanstof.be)
BOORDSTOF: Soldeur - www.wildvanstof.be

PATROON ROK: geen patroon
STOF ROK: See you at six (Soldeur - www.wildvanstof.be)

8 opmerkingen:

  1. Oh die boordstoffen zijn prachtig en ze zouden ook ideaal zijn voor de AWS, niet? Alleen: ik vind ze nogal duur, het telt flink op bovenop de prijs van sweaterstof voor een volwassenen/tiener... Maar wel mooi, dus ik ga me vast wel eens laten verleiden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt. Maar je moet dat zien als het juweeltje dat je outfit afmaakt, hé! 😉

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk ensemble! En au voor de preivinger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AU! En er toch nog zo'n mooie outfit uitgeperst... Die boordstof is perfect bij die stof. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Lang getwijfeld, hoor, want die boordstof past bij zóveel!

      Verwijderen